CreepY Blog

Grafika, Zene, Szoftver, Kütyü

Digitális festés

2016. október 04. 15:39 - Szebényi Dominik

A digitális festés nagyon eltér az élő, ecset festéstől. Hiszen akkor nem az ecsetet, hanem a kurzort, vagy a digitalizáló gép ceruzáját limbáljuk. Nem tudunk semmi féle színeket össze keverni, hiszen a programba lévő festékpalettán mindenféle szín meg van. De, vannak olyan programok ahol össze tudunk mixelni pár színt... Egyes programokban ki tudjuk választani hogy milyen művelettel akarunk dolgozni:. van Acrylic painting, Watercolor painting stb… Én az úgy nevezett „Watercolor (Wet)” művelettel dolgoztam ezen a képen. Ez a művelet egy sima hagyományos víz festés, digitális formában. Az alap színem a szürkés kék volt, második színnek adtam a szürkés narancssárgás mustár színt, harmadik színnek adtam a világos narancs színt, negyedik színnek adtam a világos kéket, ezeket mind egymásba vittem, majd ezután jött a kép közepén található vitorlás hajó, ami sima fekete színnel meg rajzoltam, majd teljesen be színeztem tömör feketére, ezután a „Smudge” eszközzel árnyalatot csináltam a víz felszínére. És tulajdonképpen készen is lett ez a kis festett kép. Csináljon maga is ilyent.

 

Használt program: MediBang Paint  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://grafikakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr9711758021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása