CreepY Blog

Grafika, Zene, Szoftver, Kütyü

Üdvözöllek a blogomon!

2016. szeptember 10. 21:43 - Szebényi Dominik


Üdvözlök mindenkit!

Szebényi Dominik vagyok, egy 16 éves srác. Már régóta a köreimben áll a rajzolás, sőt, most már a digitális rajzolás is. Kiskorom óta szeretek hobbiból rajzolni, festeni, illusztrálni. 2009-től kezdtem el úgymond „jobban  beleásni magamat a rajzolás világába.” 2013-ban ismerkedtem meg a digitális rajzolással, különféle programok, szoftverek segítségével. Elkezdtem magamat képezni az elektronikus zenekészítésben is. Ezek mellett szívességből grafikai, "diákmunkákat" vállalok el; (logók, borítóképek) ezeket mind ingyen, bérmentve, haladó munkával. A blogon helyet kap pár személyes gondolat, kép, illetve zeneszerkesztős tutoriál bejegyzés is, pluszba pár program, szoftver bemutató. A blogot kizárólag azért készítettem, hogy tovább adjam az embereknek azt, amit eddig megtanultam. Mind ezek mellett szeretem az electrohnikai kütyüket; PC-ket, telefonokat, mikrofonokat, videókamerákat, fényképezőgépeket. Hébe-hóba ahogy időm engedi, járom a különféle fórumokat, topikokat. A(z) "AHOL MEGTALÁLSZ, NAP MINT NAP" felirat alatt megtaláljátok azokat a fórumokat, topik szobákat, ahol kisebb-nagyobb időközönként aktív vagyok. Az egyik kedvelt fórumom az Itcafé, ahol több ezernyi topik szoba nyílik, mindeféle témákban. De havonta felszoktam nézni a PC Fórumra is, hamondjuk egy kis technikai híreket szeretnék olvasni, vagy éppen segítségre szorulok. A favorit topik szobáim; Illustrator topik, Photoshop topik, Vasutas topik, Mobil Fotózás topik.  Jó böngészést és tanulást kívánok! Tippeket és javaslatokat szívesen fogadok mind addig, ameddig nem jönnek ócsároló kommentek!   

AHOL MEGTALÁLSZ, NAP MINT NAP

m09.gif"Creepy" néven

 

ITcafé: Adobe Photoshop topik, Adobe Illustrator topik, Mobil Fotók topik, Vasutas topik

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCvjGgS_5t6xtZ--bqTMQXrg

G-mail: dragongameking@gmail.com

Szólj hozzá!
Címkék: Bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://grafikakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr9111683175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása